Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2011

ΚΙΝΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ GOOGLE

Δεν εχει τελος ο ηλεκτρονικος πολεμος της Κινας εναντιον της Google.Αυτη τη φορα ο κολοσσος του διαδικτυου κατηγορει το Πεκινο για διακοπες στη λειτουργια του Gmail που επηρεαζουν τους Κινεζους χρηστες της.Ενα χρονο μετα την πρωτη συγκρουση της με την κινεζικη κυβερνηση,η Google διαβεβαιωσε οτι τα προβληματα που αντιμετωπιζουν οι κινεζοι χρηστες του Gmail δεν οφειλονται στην ιδια,<<δεν υπαρχει τεχνικο προβλημα απο τη πλευρα μας το εχουμε ελεγξει πληρως.Προκειται για πλοκαρισμα απο την πλευρα της κυβερνησης προσεκτικα σχεδιασμενο ωστε να φαινεται οτι το προβλημα βρισκεται στο Gmail >> ανεφερε η εταιρεια σε ανακοινωση της

ΧΑΜΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΑΠΟ ΤΗ FIAT

Η ευαισθησια της Fiat  για το περιβαλλον ειναι δεδομενη και το γεγονος οτι κατασκευαζει τα αυτοκινητα με τις χαμηλοτερες εκπομπες CO2 στην Ευρωπη το αποδεικνυει με τον πιο ηχηρο τροπο.Για τεταρτη συνεχη χρονια η Fiat Automobiles πετυχε τα χαμηλοτερα επιπεδα εκπομπων ρυπων CO2 για τα οχηματα που πουληθηκαν στην Ευρωπη το 2010 με μεσο ορο 123,1 g/km .Η Fiat Automobiles προσπαθει να ευαισθητοποιησει τους οδηγους προσφεροντας το νεο προγραμμα ελεγχου για την καλη συντηρηση του αυτοκινητου σας.Πιο συγκεκριμενα και οσον αφορα σε θεματα ασφαλειας,οι τακτικοι ελεγχοι και η σωστη συντηρηση ειναι απαραιτητοι.Οι καταλληλοι δισκοι φρενων,τα τακακια φρενων, τα αμορτισερ και τα φιλτρα καυσιμων συντελουν στη βελτιστη αξιοπιστια και ασφαλεια του αυτοκινητου κατα τις μετακινησεις σας.

ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ SEAT COPA

Με μια νεα εκδοση εμπλουτισε η SEAT την γκαμα των μικρομεσαιων αυτοκινητων της.Η εκδοση COPA για τα Leon,Altea,Altea XL διατιθεται με τον κινητηρα 1,2 TSΙ 105 hp και συνδυαζει πλουσιο εξοπλισμο και δυνατες επιδοσεις και πολυ χαμηλες εκπομπες ρυπων διαθετει ESP & Hill hold,6 αεροσακους,διζωνικο κλιματισμο,bluetooth(Leon)& USB,radio cd/mp3,με 8 ηχεια ζαντες αλουμινιου και προβολεις ομιχλης και η τιμη του απο 14.530 ευρω (με αποσυρση).
 
                     Αlfa 159: EΛΚΥΣΤΙΚΗ ΟΣΟ ΠΟΤΕ
Ιδιαιτερα συμφερουσα εγινε η αγορα της Alfa 159 μετα και την εφαρμογη του μετρου αποσυρσης,που δινει τη δυνατοτητα στους <<αλφιστι>> να αποκτησουν σε ακομα πιο προσιτη τιμη ενα αυτοκινητο που συνδυαζει σε υπερθετικο βαθμο τα κλασσικα χαρακτηριστικα που εκαναν τη μαρκα δημοφιλη παγκοσμιως:ελκυστικο ιταλικο ντιζα'ι'ν και κορυφαια απολαυση στην οδηγηση.Κορυφαια σε ενεργητικη ασφαλεια,χαρη στον πανισχυρο κινητηρα τουρμπο 1.75 με 200 ιππους,κορυφαιο συστημα διευθυνσης ,εξελιγμενες αναρτησεις και αψογο κρατημα.Η τιμη της ξεκιναει απο 22.900 ευρω( με αποσυρση)

ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ

Το Εθνικο Κεντρο Τεκμηριωσης (ΕΚΤ) ανακοινωνει οτι διαθετει την τρεχουσα εκδοση του συστηματος αυτοματισμου βιβλιοθηκων ΑΒΕΚΤ 5.6 σε ολες τις σχολικες βιβλιοθηκες που εποπτευονται απο το Υπουργειο παιδειας.Η δωρεαν διαθεση του ΑΒΕΚΤ,που συνοδευεται απο εγκατασταση,εξ αποστασεως επιμορφωση των υπευθυνων των βιβλιοθηκων, καθως και διαδικτυακη υποστηριξη στη χρηση του συστηματος,θα υποστηριχτει πληρως απο τις υποδομες και την τεχνογνωσια που αναπτυξε το ΕΚΤ τα τελευταια χρονια και απο το εξιδεικευμενο ανθρωπινο δυναμικο του.Στο σημερινο διεθνες περιβαλλον ζητουμενο ειναι η ενσωματωση τεχνολογιων πληροφοριων και επικοινωνιων (ΤΠΕ) και οσο το δυνατο μεγαλυτερο αριθμο εφαρμογων και υπηρεσιων που χρησιμοποιουνται απο πληθος χρηστων και εξυπηρετουν σημαντικες αναγκες.Ησχολικη τρεχουσα εκδοση ΑΒΕΚΤ 5.6, που ενσωματωνει προσθετες λειτουργιες για την ολοκληρωμενη διαχειρηση συλλογων και υπηρεσιων βιβλιοθηκων,θα συμβαλει στην αποτελεσματικοτερη οργανωση και στην αναβαθμιση των υπηρεσιων των σχολικων βιλιοθηκων,καλυπτοντας αναγκες της εκπαιδευτικης και μαθητικης κοινοτητας.Παραλληλα θα βοηθησει τις βιβλιοθηκες να ανταποκριθουν με μεγαλυτερη ετοιμοτητα και επαρκεια στις απαιτησεις του Νεου Ψηφιακου Σχολειου.Οι σχολικες βιβλιοθηκες καλουνται να εκδηλωσουν το ενδιαφερον τους,συμπληρωνοντας τη φορμα στην ιστιοσελιδα http://www.abert.gr/provision/schlib,οπου αναφερεται η διαδικασια,καθως και οι προυποθεσεις διαθεσης.

ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΠΟΛΛΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ

Εχοντας κερδισει ηδη ενα σημαντικο βραβειο στο χωρο του ντιζα'ι'ν,τρεις φοιτητες στο Βασιλικο Κολεγιο Τεχνων του Λονδινου οραματιστηκαν το μελλον της πολης και συγκεκριμενα το μελλον των συγκοινωνιων.Ηπροταση τους με το ονομα<<ο κηπος του Λονδινου>> συνδυαζει ενα δικτυο ηλεκτρικων λεωφορειων,ταξι και ποδηλατων,το οποιο θα μπορεσει να εξοστρακισει απο το κεντρο της πολης τα αυτοκινητα.Βασικο στοιχειο του δικτυου αποτελουν τα αναδιπλουμενα ποδηλατα που μπορουν να λειτουργουν με τρεις τροπους: ο χρηστης θα μπορει ειτε να κανει ποδηλατο με τον τροπο που ολοι γνωριζουμε,ειτε να επιλεγει τη <<λειτουργεια εξασκησης>>,οπου η αντισταση απο τα πεταλια μετατρεπεται σε ενεργεια που αποθηκευεται,ειτε τελος θα μπορει να χρησιμοποιει την αποθηκευμενη ενεργεια και να μετατρεπει το ποδηλατο σε ηλεκτρονικο σκουτερ.Καθενας θα μπορει να παρκαρει το ποδηλατο του στην οροφη ειδικα διαμορφωμενων κατασκευων,οι οποιες θα λειτουργουν παραλληλα και σαν στασεις λεωφορειων,αλλα και σαν ενεργειακοι συλλεκτες.Εκτος ολων αυτων,τα ποδηλατα που θα μπορουν να μεταφερονται με τα ηλεκτρικα λεωφορεια θα γλιτωνουν τον ποδηλατη απο το εισιτηριο,αφου καθε ποδηλατης θα μπορει να συνδεει το οχημα του με το λεωφορειο και να το τροφοδοτησει με την απαιτουμενη ενεργεια.

''ΤΟ ΡΑΓΙΣΜΕΝΟ'' ΓΥΑΛΙ ΘΑ ΞΑΝΑΠΡΑΣΙΝΙΣΕΙ

5.000 Δενδρα και θαμνοι εχουν φυτευτει γυρω απο το ορυχειο στη μικροσκοπικη νησιδα Γυαλι του Αγαιου,που βρισκεται, διπλα στη Νισυρο.Δυο λοφοι που συνδεονται με μια λεπτη λωριδα γης,ο ενας καταπρασινος γεματο σπανια και αρχαια ειδη δενδρων,και ο αλλος καταλευκος,σμιλεμενος απο τις εξι δεκαετιες εξορυκτικης διαδικασιας.Αυτη ειναι η εικονα που παρουσιαζει σημερα το Γυαλι, το μικροσκοπικο νησακι των Δωδεκανησων που απο μνημειο παγκοσμιας γεωφυσικης ιστοριας εχει μετατραπει σε παγκοσμιο κεντρο για την παραγωγη ενος απο τα πιο σημαντικα ορυκτα βιομηχανικης χρησης,τη γνωστη μας ελαφροπετρα.Αν και η εξορυκτικη δραστηριοτητα διατηρει απο τη δεκαετια του 1950 πρωταγωνιστικο ρολο στην οικονομια των γυρω νησιων και κυριως της Νισυρου,εχει αφησει ανεξιτηλα σημαδια στο μοναδικο περιβαλλον του ηφαιστειογενους νησιου.Τα τελευταια  χρονια εχουν φυτευθει πολλα δενδρα σε διαφορα σημεια γυρω απο το κεντρικο ορυχειο,και κανουν οτι ειναι δυνατον για την περιβαλλοντικη αποκατασταση του νησιου.Συμφωνα με τις εκτιμησεις των επιστημονων,τα κοιτασματα ελαφροπετρας στο Γυαλι εχουν ακομα 100 χρονια ζωης.Και φυσικα δεν υπαρχει κανενας απο τους κατοικους της Νισυρου που να θελει να κλεισει το ορυχειο,γιατι τους προσφερει δουλεια,ενω πολυ σημαντικο ειναι το ανταποδοτικο μισθωμα που δινει η εταιρεια.